В карето по-долу, поместваме „рамо до рамо“ всеки бранд закупил пиксел* и разположил логото си с желание да подкрепи каузата
Възстановяване на посетителската инфраструктура на Драгоманското блато!
Намираме смисъл на това ни начинание, в създаването на нестандартно пиксел каре за събиране на средства. Рекламата с дълбочината на доброто сторено.
2020 година, soulmarketing.bg като онлайн платформа за успешни маркетинг практики с кауза. освен да демонстрира успешните практики на бизнесите с каузи, се заема с тази инициатива.
Тъй като текат няколко дарителски кампании за Драгоманското блато, при евентуално придобито дарение в голям размер, покриващо нуждата за изграждане на моста, средставата ще бъдат пренасочен към идеята за устойчиво развивитие на активностите им.
— в/във Dragoman marsh.