Добрите примери

All your brand needs is soul!

Добрите примери ги има! И те споделят ОТ ДУША. Поместваме ги тук!


 

Green Revolucia е първият магазин с Нулев Отпадък в България. Мисията ни е да направим природосъобразния начин на живот достъпен за всеки, затова предлагаме устойчиви продукти и услуги подходящи както за индивидуални, така и за корпоративни клиенти, които се интересуват от опазването на околната среда.


С грижа към природата, Калина и Петър изработват восъчните кърпи Wrap Around. Продукт от памук, пчелен восък, дамар смола и масло от жожоба. Алтернатива на стреч фолиото и пластмасата в кухнята.

 


PlantOn 100% натурална козметика, изцяло вдъхновена от природата и всички нейни лечебни елементи. Не оставят белег върху Природата с пластмасова опаковка.

Погрижи се за себе си и света около теб, почувствай силата на Природата, без да оставяш следа върху нея.

 


Tsuky Baby Box Sleep е кутия с размери на малко легълце, което може да се използва в рамките на първите три месеца след раждане на бебето. Кутиите са изработени от мукава, което ги прави устойчиви и лесни за поддръжка и почистване. Така, техният живот спокойно може да бъде по-дълъг.

ПРЕДАЙ НАТАТЪК - дари кутията, след като вече не се нуждаеш от нея на родители в затруднено финансово положение.

Амалина е българска компания, която произвежда натурални почистващи и перилни препарати.

Продуктите се произвеждат в България, съдържат само натурални съставки, ароматизират се само с натурално етерично масло и се опаковат в екологични или рециклируеми опаковки – с грижа за човека и природата.

Klorane е дермокозметичен бранд създаден от хора, отдадени на ботаниката. Част от групата Pierre Fabre, от 1965 г. насам, над 50 години Klorane се грижи за хората, като се грижи за природата.


Таратанци превеждат фолклора на съвременен език чрез графични изображения на народни хора̀ и образователни фолклорни преживявания за деца.

„Таратанци“ среща съвременния човек с българските народни хорá по един неочакван начин – чрез уникалните форми от стъпките на хорáта в комбинация с типичните етно цветове за всеки регион!  Създадения от тях „графичен език“ е с мисията чрез него да предстаят народните български хорá пред колкото може повече българи и чужденци.