„Кафе на джезве“

Често в маркетинга най-важното е въображението.

Трендове, цифри, всъщност очакване… точно като да погледнеш в бъдещето, да прогнозираш, на база на миналото …Но не губим ли в бързината настоящето?

Очакване, което е подкрепено от намерения, намерение да се представи продукт или услуга по най-достолепен и забележим начин, устойчиво.

Често въпреки добрите прогнози и опит има изненади, от които да се поучим и най-вече да се научим да приемаме, че сме хора … да приемем, че изкуственият интелект, колкото ни дава , често толкова и взима… Да приемем играта на живота, като нещо семпло и в бързия ритъм на интернет и бързото случване, ДА ЗАБАВИМ ТЕМПОТО.

Избирам КАФЕ В ДЖЕЗВЕ за символ…на търпението, на риска, на маркетинг прогнозирането, на изненадата…

На събирането на различни хора с идеи и способности в едно виртуално пространство, с възможност за срещи на живо и споделеност.

Кафето в ДЖЕЗВЕ ни учи на ТЪРПЕНИЕ, иска се ритуал, приготвя се по-бавно и се внимава да не кипне.

Кипва – помислете за преносното значение на думата и колко често ви кипва… бързате ли за някъде ?

Продължаваме с кафето – защото ни е символ тук.

И за да надникнем с любопитство в чашата се иска търпение, чакаме утайката… и чак след това поглеждаме, време е да поканим тук ВЪОБРАЖЕНИЕТО. С него започнахме.

 

КАФЕТО НА ДЖЕЗВЕ – като сборен пункт. На хората с въображение и способности.

Кафето на джезве Е ПОКАНА за любопитните. Кафето на джезве  е ОБМЕН.

Кафето на джезве може да бъде заменено с ЧАЙ! Избор да има!

Кафето на джезве ВИ КАНИ в простарнството на soulmarketing на живо в София и виртуално – където – там, във времето ще се разгръщаме.

НИШКА да има. Между даване и получаване.
Кафето на джезве има за цел да среща хора с идеи, които да споделят своя опит.

 

Днес КАФЕТО НА ДЖЕЗВЕ  дописва сътвореното в началтото на годината, в странни времена, където темпото е друго, икономиката не е това, което беше…НО ИДЕЯТА май намира точното време ДА Е.

Добре сте дошли, като експерти, като не експерти, като хора – търсещи и намиращи нишката. Кой с каквото реши да сподели и нека се присъедини, за да сътворим един екип от хора, готови да дават и да вземат.

Маркетингът не е същият. Ние също. И има къде да се срещнем…Заповядайте!

Заедно ще поглеждаме и в силата на настоящето, ще се усмихваме на думата ПЛАН, но си е нужен, нали?